Reklamatiounen

Als je een klacht hebt over de dienstverlening, verzoeken wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail. Wij zullen jouw klacht zorgvuldig beoordelen en er alles aan doen om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Nadat wij jouw klacht hebben ontvangen, ontvang je een bevestigingsmail.

Ons doel is om jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te behandelen. Mochten wij binnen deze termijn niet kunnen reageren, dan zullen wij je daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.

Als we niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, zijn er aanvullende mogelijkheden. Je kunt jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Daarnaast kunnen consumenten binnen de Europese Unie klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, toegankelijk op http://ec.europa.eu/odr. Als je nog geen oplossing op een andere manier hebt gezocht, kun je jouw klacht indienen via dit platform van de Europese Unie.