Bali & Exchange

Als de producten of diensten die je hebt gekocht niet aan jouw verwachtingen voldoen, staan we klaar om je te helpen met een soepel retourproces.

Richtlijnen voor retourneren:

  • Producten of diensten moeten binnen 14 dagen na de leveringsdatum worden geretourneerd.
  • Begin je retour aan te melden via e-mail op: [email dilindhungi].
  • Wij sturen je een retourformulier nadat we je e-mail hebben ontvangen.
  • Zorg ervoor dat het product, inclusief het ingevulde retourformulier, in de originele verpakking wordt teruggestuurd en degelijk is verpakt. Verzend dit naar het opgegeven retouradres.
  • Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het product zich in de originele, ongebruikte staat bevinden.
  • Na ontvangst van het geretourneerde artikel sturen we je een e-mailbevestiging. Na inspectie van het artikel en bevestiging van de staat, zullen we je terugbetaling binnen 5 werkdagen verwerken. Terugbetalingen worden gecrediteerd via de oorspronkelijke betaalmethode.
  • Houd er rekening mee dat de retourverzendkosten voor eigen rekening zijn, deze zijn niet restitueerbaar.
  • Wees je ervan bewust dat eventuele aanpassingen of wijzigingen aan het product het retourbeleid ongeldig maken. Zorg ervoor dat je volledig tevreden bent met het product of de dienst voordat je wijzigingen aanbrengt.

Beschadigde artikelen:
Mocht je een beschadigde bestelling ontvangen, neem dan binnen 2 werkdagen contact met ons op en stuur foto’s van de schade. Na het melden van de schade zullen wij de melding in behandeling nemen en het vervolg met je doornemen. Dit kan variëren van het retourneren van het beschadigde artikel voor vervanging of reparatie tot het ontvangen van een volledige of gedeeltelijke terugbetaling.